عاشق دیوانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تقدیم به تو عزیزم

تقدیم به تو عزیزم





 

یک شاخه گل از طرف یک قلب عاشق تقدیم به تو!

 

شاخه گلی که با یک دنیا عشق و احساس عاشقانه برای تو چیده ام!

 

از من بپذیر این هدیه را زیرا به خاطر تو و به عشق تو این شاخه را چیده ام!

 

این تنها هدیه من نیست ، قشنگترین هدیه در قلب من است !

 

همین قلبی که تنها برای تو میتپد !

 

هدیه من به تو این است :: دوستت دارم!

 

از من بپذیر زیرا از ته قلبم این کلام زیبا را به تو گفته ام!

 

همین که تو را دارم بهترین هدیه است ، همین که یک دنیا دوستت دارم زیباترین

 

 لحظه عاشقیست !

 

هر روز ، هر لحظه و هر ثانیه برای من و تو روز عشق است !

 

امروز روز تو و فردا روز من است ، آری هر روز ما روز عشق است !

 

میخواهم هر لحظه به تو این روزهای زیبا را تبریک بگویم و به عشق رسیدن روزهای در

 

کنار هم بودن لحظه شماری کنم !

 

یک شاخه گل از طرف کسی که یک دنیا دوستت دارد تقدیم به تو...

 

تو که میدانی خودت از گل نیز برایم زیباتری عزیزم ، گلی که جایش در قلب من است!


من و تو به انتظار روز وصال نشسته ایم تا به همگان ثابت کنیم که عاشق هم هستیم!


دستت را به من بده عزیزم ، بگذار به آغوش گرمت پناه ببرم ، زیرا آغوش تو امنترین و

 

گرمترین جای دنیاست !

حالا که در آغوشت هستم احساس میکنم خوشبخترینم !

 

دلم میخواهد همیشه در کنارم باشی تا من نیز احساس آرامش کنم!


یک هدیه دیگر نیز برای تو دارم ای بهترینم ، لبهای سرخت را بر روی لبانم بگذار تا آن را

 

به تو تقدیم کنم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط احد در 12:10 | |